بازی ها

انتقام شردر با مردم در پلتفرم های مختلف

[ad_1]

با انتشار لاک پشت های نینجا جهش یافته عصر نوجوان: انتقام خردکن، پایگاه هواداران TMNT بالاخره دنباله‌روی Turtles In Time شد که همه آنها آرزوی آن را داشتند. از آنجایی که این یکی دیگر از ضرب و شتم‌های کلاسیک فوری است، دوستان می‌خواهند دور هم جمع شوند، لاک‌پشت مورد علاقه‌شان را انتخاب کنند و پوسته‌ای را به پا کنند. ولی اینجا هست یک مشکل کوچک: اگرچه بازی متقاطع وجود دارد، اما در وضعیت کنونی آن، بیش از کمی آشفته است.

مطالب مرتبط: لاک‌پشت‌های نینجا جهش یافته نوجوان: انتقام خردکن – هر شخصیت قابل بازی، رتبه‌بندی شده

درست است، در حالی که بازی روی کاناپه با دوستان خود به اندازه پای آسان است، و در حالی که شما از ویژگی عالی این که می‌توانید با چند نفر روی کاناپه بازی کنید و در عین حال به دوستان خود به صورت آنلاین بپیوندید، فرآیند واقعی اتصال به افراد است. آنلاین در پلتفرم های مختلف می تواند از ساده بودن تا یک کابوس کاملا گیج کننده متغیر باشد. اما نگران نباش، ما اراده شما را از طریق آن کار کنید.

گیمر ویدیوی روز

آیا روی کنسول پلی استیشن یا نینتندو سوییچ Crossplay وجود دارد؟

اگر به دنبال پاسخ سوال “کراس پلی چگونه کار می کند” هستید و در پلی استیشن یا سوییچ بازی می کنید، پاسخ این است که اینطور نیست. هیچ بازی متقاطع برای گیمرهای پلی استیشن یا نینتندو وجود ندارد. از جنبه مثبت، Dotemu بیان کرده است که این امکان وجود ندارد که روزی برای این نسخه‌های بازی متقاطع وجود داشته باشد. با این حال، از زمان نوشتن این مقاله، آن روز امروز نیست.

Crossplay بین Game Pass در ایکس باکس و Game Pass در رایانه شخصی چگونه کار می کند؟

پاسخ این است: کاملاً یکپارچه. فقط مطمئن شوید که در حالت بازی که می‌خواهید بازی کنید، crossplay فعال باشد (گزینه روشن کردن آن در منوی مهمانی وجود دارد)، و سپس یک دعوت نامه برای دوست ارسال کنید. از آنجایی که هر دوی شما اکانت ایکس باکس دارید، می‌توانید با یکدیگر دوست شوید و بدون شک و تردید با یکدیگر جشن بگیرید.

ما یک مشکل را تجربه کردیم که در آن بازی به ما اجازه ایجاد یک مهمانی را نمی داد. با این حال، با بستن بازی و باز کردن آن، این مشکل برطرف شد.

Crossplay بین Gamepass در رایانه شخصی و کاربر Steam چگونه کار می کند؟

خوب، پس اینجاست که همه چیز پیچیده می شود. شما باید هر دو برای یک حساب Epic ثبت نام کنید. متاسفیم، فقط باید اتفاق بیفتد. سپس، شما می خواهید تمام حساب های خود را به حساب Epic مرتبط کنید. بنابراین، کاربر Steam حساب Steam خود را به حساب Epic خود و کاربر Game Pass حساب Xbox Live خود را به حساب Epic خود پیوند می دهد. حالا در Epic و آن با هم دوست شوید باید تنها کاری که باید انجام دهید تا با یکدیگر بازی کنید باشید.

Crossplay بین Game Pass در Xbox و کاربر Steam چگونه کار می کند؟

برای غم و اندوه عمیق آماده شوید. بازی متقاطع بین کنسول ایکس باکس و کاربران Steam فقط به نوعی کار می کند. تو می توانی کاملا اگر روی Xbox خود بازی می کنید (و بالعکس) با شخصی که از نسخه Steam استفاده می کند بازی کنید، اما روش انجام این کار بسیار بد است. در زمان نگارش این راهنما، هیچ راهی برای دعوت یکدیگر به یک مسابقه خصوصی وجود ندارد.

این به این معنی است که اگر می‌خواهید با یکی از دوستانتان در این دو پلتفرم بازی انجام دهید، باید یک اتاق عمومی ایجاد کنید، و آنها باید یک بازی Co-op را جستجو کنند و فقط تا زمانی که اتاق شما را ببینند، رفرش کنند. فقط مطمئن شوید که پخش کننده ایکس باکس کراس پلی را روشن می کند. متأسفانه، در حال حاضر راهی برای تنظیم خصوصی بازی پس از شروع آن وجود ندارد. بنابراین بازی شما برای افراد دیگری که می توانند به داخل و خارج بپرند باز خواهد بود.

را فقط روشی که امکان مسابقه خصوصی را فراهم می کند، ایجاد یک مهمانی سه طرفه است. اگر شخص سومی را می شناسید که بازی را در PC Game Pass دارد، می تواند یک اتاق ایجاد کند و هر دوی شما را دعوت کند: به عنوان پلی بین دو پلتفرم عمل کند. این تنها راهی است که می توانید وارد یک بازی خصوصی شوید و توسط یک میلیون راندو مورد آزار و اذیت قرار نگیرید. این یک رویکرد ظریف نیست، اما در حال حاضر بهترین روشی است که ما داریم.

البته، اگر کاربر ایکس‌باکس Game Pass Ultimate را داشته باشد، می‌تواند به طور همزمان روی رایانه شخصی (در حالی که از حساب دیگری استفاده می‌کند) بازی کند. پس آنها میتوانست مثل پل خودشان عمل کنند و فقط زمانی که کنسول و اکانت های استیم در بازی هستند، بازی را ترک کنید. یک بار دیگر، ما درک می کنیم که این بسیار دور از ایده آل است، اما این تنها راهی است که شما می توانید آن را انجام دهید.

بعدی: Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge – نکات مبتدی

[ad_2]
Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا