بازی ها

بهترین شخصیت‌های سریال Star Ocean

[ad_1]

اسکوئر انیکس تعداد قابل توجهی از سری های نمادین را در خود جای داده است، و در حالی که بازی های معروف تر به عنوان جواهرات تبلیغ می شوند، Star Ocean، یک مجموعه علمی فانتزی، تمایل دارد که در رادار قرار بگیرد. هر بازی تا لبه پر از دنیایی سرسبز و رنگارنگ برای کاوش است، و حتی ممکن است بسته به تعداد بازی هایی که تصمیم دارید انتخاب کنید، در فضا-زمان سفر کنید.



مطالب مرتبط: بهترین بازی های RPG قابل حمل

این فهرست به هیچ وجه کامل نیست. به هر حال، هم از نظر قدرت مبارزه و هم از نظر شخصیت، S-tier یک نفر، F-tier شخص دیگر است. یا شاید آنها به سادگی از لباس شخصیت بدشان می آید. شما هرگز نمی دانید، ممکن است شخصیت جدیدی برای دوست داشتن یا حداقل دلیلی برای بررسی (یا بررسی مجدد) بازی ها پیدا کنید.

گیمر ویدیوی روز

10 Nel Zelpher – Star Ocean: Till The End Of Time

نل زلفر، یک قاتل حیله گر و حیله گر برای ملکه آکواریا، اطلاعاتی را علیه پادشاهی همسایه ایریگلیف جمع آوری می کند. او موقعیت خود را به‌عنوان یک تیغ زرشکی بدیهی نمی‌داند و سخت تلاش می‌کند تا رهبری پدرش قبل از اینکه جانش را در یک مأموریت از دست بدهد، باشد.

نل از یک جفت خنجر به عنوان سلاح اصلی خود استفاده می کند و در استفاده از runology – سیستم جادویی این بازی – ماهر است و حملات فیزیکی خود را با آنها مهار می کند. او قوی‌ترین شخصیتی نیست که می‌توانید از سیاره Elicoor II به دست آورید، اما وفادار است و تصمیم می‌گیرد برای تشکر از اینکه کشورش و ایریگلیف را نجات داده‌اید، با مهمانی شما همراه شود و در نتیجه به آن دو کمک می‌کند تا به صلح برسند.

9 Reimi Saionji – Star Ocean: The Last Hope

ریمی، دوتاگونیست بازی Star Ocean: The Last Hope، تبدیل به یکی از واحدهای قوی‌تر بازی می‌شود، و با تیر و کمان‌هایش و نرخ کریت بسیار بالا، به راحتی می‌توان دلیل آن را فهمید. برخی او را صرفاً به عنوان علاقه عاشقانه اج می نویسند، اما او خیلی بیشتر از این است. او در چندین رشته تیراندازی با کمان تسلط داشت.

مطالب مرتبط: سخت ترین جوایز پلاتینیوم پلی استیشن برای بدست آوردن

بیشتر از این، ریمی راز وحشتناکی را در خود پنهان می کند: او یک بذر امید است، کسی که از نظر ژنتیکی بهبود یافته است تا سلول هایش با سرعت بسیار بیشتری نسبت به یک انسان عادی بازسازی شوند و او را در برابر همه بیماری ها مصون می کند و قادر به بهبود سریع جراحات است. زمانی که او کودک بود، در یک تصادف وحشتناک قرار گرفت، جایی که باید به همراه بچه های دیگر درگیر می شد، اما او زنده ماند. گناه بازمانده بر قلبش سنگینی می کند.

8 Mavelle Froesson – Star Ocean First Departure

اگر اولین بازی Star Ocean یا نسخه بازسازی شده آن First Departure را بازی کرده باشید، می‌دانید که Mavelle بسیار بیشتر از یک توپ سرد انتقام‌جویانه است. او در میدان جنگ بسیار ماهر است – با مهارت در جادو و مبارزه فیزیکی، او به راحتی می تواند بر اکثر موقعیت ها تسلط یابد.

Mavelle یک معما است. هنگامی که برای اولین بار با او ملاقات می کنید، او تمرکز خاصی بر انتقام گرفتن از سپر زرشکی دارد، که والدینش و (احتمالاً) برادرش آیوشوا را قبل از شستشوی مغزی او و فروختن او به یک انجمن قاتل، کشتند. در سفر، او نرم می‌شود و یاد می‌گیرد در حالی که راز عمیقی برای خود دارد، به دیگران اعتماد کند.

7 ماریا تریدور – اقیانوس ستاره ای تا پایان زمان

یکی دیگر از شخصیت‌های فیلم Till The End of Time، ماریا، یکی از سه کودکی است که روی آن‌ها آزمایش شد و توانایی باز کردن و عبور از یک پورتال بین‌بعدی برای نجات جهانشان به آنها داده شد. یک سفارش بلند برای سه بچه، مطمئنا. ماریا یک مبارز دوربرد است که با تپانچه حمله می کند و زمانی که در محدوده دشمن قرار می گیرد، چند حمله فیزیکی زیر کمربندش انجام می دهد.

مطالب مرتبط: غم انگیزترین لحظات در JRPG

ماریا بیش از هر چیز به دنبال پاسخ است. پس از اینکه متوجه شد با دو بچه دیگر آزمایش شده است، به دنبال فایت و سوفیا استید رفت تا دلیل آن را بیابد. «هدیه»‌ای که او از آزمایش‌های گفته شده دریافت کرد، تغییر نامیده می‌شود و به او اجازه می‌دهد تا خود واقعیت را تغییر دهد و چیزها و مکان‌های ناملموس را ملموس کند.

6 رنا لنفورد – داستان دوم اقیانوس ستاره / تکامل دوم

رنا لنفورد اهل شهر Arlia در سیاره اخراج است، اگرچه او مشکوک است که او در اصل از آنجا نیست، زیرا او تنها کسی است که می تواند از نمادشناسی شفا در کل سیاره استفاده کند. او تصمیم می گیرد با کلود کنی، قهرمان قابل کنترل جایگزین سفر کند تا دریابد که واقعاً از کجا آمده است.

او از هر دو مشت خود برای مبارزه با برد کوتاه استفاده می کند، در حالی که جادوی زمین را همراه با جادوهای شفابخش خود دارد. قوی ترین طلسم او، شعله ور شدن ستاره، پرتوهای نور خالص خورشید را فرا می خواند تا تمام دشمنان را در میدان نابود کند و از قدرت واقعی جادوی نور استفاده کند.

5 تاکستان ولش – اولین حرکت اقیانوس ستاره

برای شخصیتی که در چندین بازی این سری حضور داشته است، اطلاعات زیادی در مورد Welch Vineyard وجود ندارد. چیزی که ما از او می دانیم این است که او یکی از اعضای موسس انجمن صنایع دستی است که به جمع آوری و حمایت از مخترعان از هر گوشه زمان و مکان اختصاص دارد.

به نظر می رسد که او همیشه بیشتر از ساکنان بازی می داند و چیزهایی می سازد که از نظر فناوری بسیار پیشرفته تر از محیط فعلی اش هستند. برخی حتی این نظریه را مطرح می کنند که او اصلاً از این بعد نیست، اما مانند هر چیز دیگری که در اطراف او وجود دارد، این رازی است که به این زودی ها حل نخواهد شد. سلاح منتخب او نشانگر دستکش سفید امضا شده اش است و او ترجیح می دهد یک جنگنده از برد نزدیک باشد.


4 آلبل نوکس – اقیانوس ستاره ای تا پایان زمان

هر کسی در Elicoor II که نام “آلبل شریر” را بشنود می‌داند فرار کند و پنهان شود. بدنام به وحشی گری و بی رحمی خود در میدان نبرد، حزب را به عنوان فردی شایسته مبارزه می شناسد (همانطور که همیشه انجام می دهند) و در نهایت بسته به انتخاب های قبلی شما با گروه متحد می شود.

مطالب مرتبط: باهوش ترین ضدقهرمان ها در JRPG

او یک نیروگاه تهاجمی است که به سرعت فضا را می بندد و دشمنان را با کاتانای خود تکه تکه می کند. اما نکته منفی این است که دفاع او کمی کم است زیرا او ترجیح می دهد زره سبک بپوشد. البته باید انگشتان پاهایتان را روشن نگه دارید تا بد بمانید. او تنها آنتاگونیست Star Ocean است که تاکنون به این حزب پیوسته است.


3 Fayt Leingod – اقیانوس ستاره ای تا پایان زمان

او به‌عنوان یک بچه‌ی دانشگاهی بی‌تفاوت شروع کرد که فقط می‌خواست در تعطیلات بازی کند و تنبلی کند. افسوس که قرار نبود این اتفاق بیفتد. زمانی که به ساحل سیاره Hyda IV که او، دوست دوران کودکی‌اش سوفیا استید و خانواده‌اش در آن زندگی می‌کردند، فایت نقش قهرمان داستان را بر عهده گرفت.

پدر و مادرش رفته بودند. تنها آرامش در مخمصه این بود که سوفیا در کنارش بود. فایت متوجه می شود که او بخشی از یک برنامه سه قسمتی برای نجات جهان است و دلیلی است که او و گروهش هر کجا که می روند توسط بیگانگان مورد حمله قرار می گیرند. او با ترکیبی از شمشیربازی استاندارد و نمادشناسی مبارزه می کند و پس از بیدار شدن «هدیه» وی از نابودی، قدرت بیشتری به دست می آورد.


2 کلیف فیتیر – اقیانوس ستاره ای تا پایان زمان

کلیف را می‌توان باحال‌ترین سر در مجموعه‌ی Star Ocean در نظر گرفت. او در بیشتر موقعیت‌ها در فکر کردن روی پای خود مهارت دارد، در حالی که حس شوخ طبعی مناسبی دارد، حتی گاهی اوقات کودکانه.

زمانی بود که کلیف رهبر سازمان ضد فدراسیون موسوم به کوارک بود، اما زمانی که شاهد قدرت محض ماریا تریدور بود، به راحتی به او موقعیت رهبری داد. او دریافت که برای حمایت از ماریا در هر کاری که او نیاز داشت، مناسب تر است. او و میراژ، دوست و همسفره‌اش، کلاوسیان هستند، نژادی از موجودات انسان‌نما که دارای بدنی استثنایی و قدرت مبارزه هستند.


1 Claude C. Kenny – Star Ocean Story Second/Second Evolution

اگر سریال Star Ocean مجبور بود یک پسر پوستر رسمی داشته باشد، کلود این کار را می کرد. کلود در درجه اول با شمشیر مبارزه می کند، اما اگر برد به اندازه کافی نزدیک باشد، می تواند از هنرهای رزمی نیز استفاده کند. او همچنین چند طلسم نمادین سبک را انتخاب می کند که در اواخر بازی به آتش و زمین میل دارند.

کلود پس از اینکه به طور تصادفی در اکسپل فرود آمد و رنا لنفورد را از دست یک هیولا نجات داد، اشتباه شد که قهرمان اسطوره‌ای نور است – او فکر می‌کند اسلحه و لباس‌های او برای شروع به گفتن این موضوع به مردم کافی است. با وجود اینکه او قهرمان بزرگی نبود که شهر آرلیا فکر می‌کرد، اما هنوز همه بشریت را نجات داد. این او را به قهرمان نور تبدیل می کند.

بعدی: Star Ocean: The Divine Force شاید خوب نباشد

[ad_2]
Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا