بازی ها

رتبه بندی هر جذابیت در Cuphead

[ad_1]

Cuphead – و DLC آن The Delicious Last Course – مملو از انیمیشن های مسحورکننده، موسیقی با پایکوبی و باس ها و مراحل به شدت پیچیده است. اگرچه Cuphead ممکن است در ظاهر شبیه یک کارتون دهه 1930 باشد، اما در واقع یکی از چالش برانگیزترین بازی های موجود در بازار است.



مطالب مرتبط: Cuphead: All Bosses، رتبه بندی شده بر اساس سختی

خوشبختانه، تعداد زیادی سلاح مختلف وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، و همچنین تعداد انگشت شماری جذابیت وجود دارد که می توان از آنها برای تغییر نحوه اجرای بازی استفاده کرد. شما می توانید هر بار فقط یک طلسم را تجهیز کنید، بنابراین ممکن است مجبور شوید چند مورد را آزمایش کنید تا زمانی که برای هر موقعیتی جذابیت مناسب را پیدا کنید. هر جذابیت مطمئناً دارای پتانسیل است، اما برخی از آنها قطعا مفیدتر از دیگران هستند.

گیمر ویدیوی روز

9 قلب دوقلو

چند بار در یک بازی ویدیویی با یک رئیس مبارزه کرده اید و به دلیل کمبود سلامتی کمی شکست خورده اید؟ کاپ هد معمولاً هنگام وارد شدن به یک نبرد سه امتیاز ضربه دارد، اما جذابیت قلب دوقلو به او اجازه می دهد در ازای کاهش قدرت حمله، با پنج ضربه وارد شود.

توانایی زدن دو ضربه اضافی می تواند بسیار مفید باشد، به خصوص در برابر باس هایی مانند Grim Matchstick یا Wally Warbles. متأسفانه، آنقدر قدرت حمله را از بین می برد که شما باید برای مدت طولانی تر از حد معمول با باس مبارزه کنید و این فقط شانس ضربه خوردن را افزایش می دهد. طرفدار و مخالف یکدیگر را متعادل می کنند تا قلب دوقلو تقریباً بی فایده باشد.

8 ص شکر

یکی از مکانیک‌های کلیدی که اگر می‌خواهید در Cuphead به موفقیت دست پیدا کنید، باید به آن مسلط شوید. استفاده از این تاکتیک در زمان مناسب نه تنها می تواند شما را از یک پرتابه ورودی نجات دهد، بلکه حرکت فوق العاده شما را سریعتر می کند. P. Sugar یکی از اولین جذابیت هایی است که خریداری می کنید و به طور خودکار اولین شیئی را که به سمت آن می پرید جدا می کند.

این می تواند در برابر باس های اولیه مانند Cagney Carnation بسیار مفید باشد، اما به محض شروع به باز کردن جذابیت های قدرتمندتر، به سرعت جذابیت خود را از دست می دهد. پری خودکار مفید است، اما وقتی در مقابل سرسخت ترین باس های بازی قرار می گیرید، کمک چندانی نخواهد کرد. پاریینگ نیز در نهایت به یک انعکاس تبدیل می‌شود، بنابراین نیازی نیست که در ادامه بازی به یک حمله خودکار تکیه کنید.

7 وتستون

وقتی در Cuphead با یک رئیس روبرو می شوید، یک استراتژی قابل اعتماد این است که تا آنجا که ممکن است عقب بمانید، تیراندازی کنید و به بهترین ها امیدوار باشید. اگر ترجیح می دهید خود را به چالش بکشید و از نزدیک با دشمنان غول پیکر روبرو شوید، جذابیت Whetstone ممکن است برای شما مناسب باشد. این بازی شما را به حمله ای تبدیل می کند که تقریباً به هر دشمنی در بازی آسیب زیادی وارد می کند.

مرتبط: Cuphead: Every Run And Gun Stage, Ranked

اگر به طور موثر استفاده شود، جذابیت Whetstone می تواند برای از بین بردن رئیس ها سریعتر از زمانی که به سمت آنها شلیک می کنید استفاده شود. بزرگترین مشکل آن این است که شما باید خیلی به آن نزدیک شوید تا کار کند، و اغلب غیرممکن است که بدون آسیب رساندن به خودتان حمله کنید.

در چالش‌برانگیزتر کردن باس‌ها موثر است، اما همچنان می‌توان از آن در سطوح دویدن و تفنگ استفاده کرد تا دشمنان کوچک‌تر را به راحتی از بین ببرد.

6 آثار شکسته، نفرین شده و الهی

یکی از سه جذابیت جدید اضافه شده با بسط The Delicious Last Course مرموزترین آنها در اولین خرید است. به نظر می رسد که Broken Relic وقتی آن را تجهیز می کنید کاری انجام نمی دهد، اما اگر با مردم محلی صحبت کنید، ممکن است متوجه شوید که این قطعه ای به یک پازل مخفی است.

پس از حل معما، یادگار شکسته به یادگار نفرین شده تبدیل می شود. این جذابیت جدید سلامتی شما را به یک نقطه ضربه در شروع نبرد کاهش می‌دهد و سلاح‌هایی را که وارد نبرد می‌کنید تصادفی می‌کند. به نظر سرگرم کننده است؟ اگر بتوانید باس ها را با یادگار نفرین شده شکست دهید، در نهایت به یادگار الهی شکوفا می شود.

هنوز هم هر چند وقت یکبار عکس‌های شما را تصادفی می‌کند، اما همچنین قدرت‌های جذابیت بمب دود، وتستون و حلقه قلب را در یک واحد فراهم می‌کند. کار بسیار زیادی است، اما اگر آن را تا آخر ببینید، می توانید بسیار قدرتمند شوید.

یکی از نکات جالب The Delicious Last Course، معرفی سومین شخصیت قابل بازی، خانم Chalice است. او در مقایسه با Cuphead و Mugman بسیار متفاوت بازی می کند، با توانایی دوبل پرش و همچنین یک رول که او را برای مدت کوتاهی شکست ناپذیر می کند. ممکن است مدتی طول بکشد تا سازگار شود، اما او کارفرمایان خاصی را بسیار آسان می کند.

تنها نکته این است که برای بازی در نقش خانم جامیس، باید جذابیت کوکی Astral را تجهیز کنید. این بدان معنی است که شما نمی توانید از هیچ جذابیت دیگری در حین بازی به عنوان جام احیا شده استفاده کنید. اگر بتوانید بر توانایی‌های منحصربه‌فرد او تسلط پیدا کنید، ممکن است نیازی به تکیه بر آنها نداشته باشید، اما داشتن انعطاف‌پذیری برای جابه‌جایی بین جذابیت‌ها، بازی در نقش Cuphead را کمی جالب‌تر می‌کند.

4 قهوه

هر زمان که به دشمن آسیب وارد می‌کنید، سوپر متر Cuphead را نیز پر می‌کنید. پس از شارژ کامل، می توانید یک حمله ویژه ویرانگر را انجام دهید که به سرعت سلامت دشمن شما را از بین می برد. ساختن آن ممکن است کمی طول بکشد، اما پس از استفاده از آن می‌تواند به شما کمک کند تا برخی از سرسخت‌ترین باس‌های بازی را حذف کنید.

قهوه یک جذابیت قدرتمند است که به طور خودکار سوپر متر شما را پر می کند، حتی زمانی که به دشمن شلیک نمی کنید. همچنین در هنگام حمله سریعتر پر می شود، بنابراین می توانید از روش حمله ویژه خود بیشتر از حد معمول استفاده کنید. این به ویژه در برابر ربات دکتر کاهل یا کینگ تاس که معمولاً رویارویی‌های طولانی‌تر و ناامیدکننده‌تر هستند، مؤثر است.

3 قلب

جذابیت قلب دوقلو از قبل را به خاطر دارید؟ مشکل اصلی آن این بود که قدرت حمله زیادی را برای به دست آوردن دو امتیاز ضربه اضافی تخلیه کرد. جذابیت قلب به کسانی که عقب‌نشینی می‌کنند پاداش می‌دهد و به Cuphead اجازه می‌دهد تا با چهار امتیاز ضربه وارد مسابقه شود در ازای مقدار اندکی کاهش آسیب خروجی.

مطالب مرتبط: سخت ترین بازی های مستقل

داشتن نقطه ضربه اضافی در حالی که هنوز قادر به وارد کردن خسارت اندکی کمتر از حد متوسط ​​هستید، بهترین معامله است. فازهای دشمن با مجهز شدن به Heart Charm واقعا طولانی‌تر نمی‌شوند، و باس‌های زیادی وجود دارند که سه HP به اندازه کافی احساس نمی‌کنند. این یکی از اولین جذابیت هایی است که خریداری می کنید و ممکن است یکی از قابل اعتمادترین ها در کل بازی باشد.

2 بمب دود

Cuphead اغلب می تواند با تعداد پرتابه ها و دشمنان روی صفحه نمایش در هر زمان معین بسیار زیاد باشد. به راحتی می توانید در گوشه قرار بگیرید و از هجوم اجسام کشنده در اطراف خود آسیب ببینید، که می تواند یک دویدن را پیش از موعد به پایان برساند.

جذابیت Smoke Bomb این مسئله را دور می زند و به Cuphead اجازه می دهد تا وقتی که می دود ناپدید شود و پنجره ای از شکست ناپذیری ایجاد کند که می تواند او را تقریباً از هر موقعیتی خارج کند.

نامرئی شدن در حین دویدن به شما امکان می دهد دزدانه از کنار دشمنان عبور کنید و به راحتی از سناریوهای بالقوه پایانی فرار کنید. جذابیت بمب دود به ویژه در برابر باس هایی مانند Wally Warbles یا The Devil موثر است، زیرا آنها تمایل دارند حملات گسترده ای را انجام دهند که برای فرار بدون ضربه زدن نیاز به تمرکز دارند.

تنها چیزی که هنگام استفاده از این جذابیت باید از آن آگاه بود این است که ممکن است پیش بینی اینکه Cuphead در کجا فرود خواهد آمد پس از یک خط تیره دشوارتر شود. ممکن است کمی طول بکشد تا به آن عادت کنید، اما Smoke Bomb یکی از بهترین ابزارها در زرادخانه Cuphead است.


1 حلقه قلب

Cuphead ممکن است به نظر یک ماجراجویی ساده برای پلتفرمینگ باشد که در آن مکانیک های شوت آن بالا وجود دارد، اما همچنین یک بازی در مورد بقا است. این در نهایت به شما بستگی دارد که چه سلاح‌ها و جذابیت‌هایی را برای رسیدن به پایان سفر تجهیز کنید، اما اینکه بتوانید در طول مبارزه آسیب بیشتری وارد کنید، اغلب راه‌حل یک رویارویی ناامیدکننده است.

در حالی که جذابیت‌های Heart و Twin Heart در ازای قدرت حمله به شما سلامتی می‌دهند، حلقه قلب – که در کنار The Delicious Last Course به بازی اضافه شده است – می‌تواند تا شش امتیاز ضربه را بدون تأثیر بر آمار شما به شما بدهد.

ترفند حلقه قلب این است که شما همچنان هر نبرد را با سه امتیاز ضربه آغاز می کنید، اما می توانید سه امتیاز اضافی را در زمانی که اولین، سومین و ششمین شیء را در یک مبارزه شکست دهید، کسب کنید. جدا کردن باید به مرور زمان به یک واکنش تبدیل شود، و اینکه بتوانید اساساً HP خود را در هر شرایطی دوبرابر کنید، به شما کمک می کند تا قدرتمندترین باس ها را از بین ببرید.

بعدی: پلتفرمرها که هر بازیکنی باید بازی کند

[ad_2]
Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا