بازی ها

هوهوکم سونی سانتا مونیکا بالاخره بر روی کامپیوتر عرضه شد

[ad_1]

Hohokum دیگر یک انحصاری پلی استیشن نیست، زیرا در نهایت به رایانه شخصی پرش کرد و در واقع در حال حاضر برای خرید در Steam در دسترس است.

این خبر در آخرین نمایشگاه Annapurna Interactive اعلام شد که مجموعه ای از عناوین این ناشر را برای سیستم های مختلف منتشر می کند. یکی از این عناوین Hokokum، یک بازی دو بعدی sandbox رنگارنگ است که توسط Honeyslug با همکاری استودیوی سونی سانتا مونیکا ساخته شده است که در سال 2014 منتشر شد. این عنوان در ابتدا فقط برای PS3، PS Vita و PS4 در دسترس بود، اما اکنون در نهایت در دسترس است. در Steam تقریبا 8 سال پس از انتشار اولیه آن.

مطالب مرتبط: Stray فقط می تواند به عنوان یک بازی ویدیویی وجود داشته باشد، و این ارزش جشن گرفتن را دارد

اگر زمانی که برای اولین بار منتشر شد آن را از دست دادید و به این فکر می‌کنید که این بازی چیست، Hohokum شما را به عنوان موجودی دراز و مار مانند بازی می‌کند و به شما وظیفه می‌دهد تا به طور معمولی تعدادی از جهان‌های پر جنب و جوش را بدون هدف واقعی کاوش کنید. اگر به دنبال یک عنوان پر اکشن هستید، باید به دنبال آن باشید زیرا هوکوکام در ابتدا به خاطر حالات خنک، سبک هنری رنگارنگ و موسیقی آرامش‌بخشش مورد ستایش قرار گرفت.

گیمر ویدیوی روز

همانطور که قبلاً گفته شد، Hohokum تنها یکی از چندین بازی Annapurna Interactive است که به سیستم‌های جدید می‌آیند. The Outer Wilds یکی دیگر از عنوان‌های بسیار محبوبی است که در این نمایشگاه ظاهر شد، زیرا این بازی در ماه سپتامبر برای Xbox Series X و PS5 عرضه می‌شود. Annapurna همچنین چند بازی جدید برای نشان دادن داشت، از جمله یک بازی جمع آوری موجودات co-op به نام Flock، یک بازی ترسناک بقا به نام Lost Wild که شما را در مقابل دایناسورهای وحشی قرار می دهد، و یک تیرانداز غرب وحشی که شامل مکانیک هایی مانند Titanfall به نام ستاره بونتی.

اگر می‌پرسید اخیراً نام Annapurna Interactive را از کجا شنیده‌اید، ناشر با شبیه‌ساز گربه مورد علاقه همه، Stray، از موفقیت بزرگی برخوردار است. این بازی قبلاً از God of War به عنوان بهترین بازی Steam در سال 2022 پیشی گرفته است و ثابت شده است که در بین جامعه مودینگ بسیار محبوب است. چندین مود گیج کننده در حال حاضر برای دانلود در دسترس است، از جمله یکی که گربه را به CJ از GTA تبدیل می کند: San Andreas، با نتایج کاملاً وحشتناک.


بعدی: ربات گیتار استری، قلب و روح شبیه ساز گربه است

[ad_2]
Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا