پزشکی

چگونه شرکت ها از سفر باروری شما حمایت می کنند

[ad_1]

این بسیار فراتر از پرداخت صورت حساب منجمد تخم مرغ است. ببینید چگونه برخی از کارفرمایان به زنان (و مردان) حمایت می کنند.

به یاد داشته باشید زمانی که فناوری چند سال پیش، شرکت‌هایی مانند فیس‌بوک، گوگل و اپل ناگهان ازدحام کارفرمایان شروع کردند که به کارگران پوششی برای انجماد تخمک‌هایشان (معروف به انجماد تخمک) ارائه می‌دادند؟ اوه، عزیزم، آیا این موضوع باعث تغییر در مزایای شرکت ها شد – به پوشش خدمات باروری در قرن بیست و یکم فکر کنید.

در سال‌های اخیر، شرکت‌های بیشتری شروع به ارائه مزایایی به کارمندانی کرده‌اند که می‌خواهند والدین شوند، به عنوان امتیازی برای جذب و حفظ آنها. تخمین زده می شود که حدود یک پنجم (19٪) کارفرمایان بزرگ ایالات متحده اکنون پوشش انجماد تخمک را ارائه می دهند و نزدیک به نیمی (42٪) برای درمان های لقاح آزمایشگاهی (IVF) پوشش ارائه می دهند – آمار اخیر از 36٪ پنج افزایش یافته است. سال‌های قبل، طبق یک نظرسنجی سراسری در سال 2021 از مشاغل. در میان شرکت های کوچکتر، این نظرسنجی نشان داد که 27 درصد IVF را پوشش می دهند، در مقایسه با 24 درصد پنج سال قبل. نه یک تغییر اساسی، بلکه پیشرفت! بنابراین، چه چیز جدیدی و بعدی برای مزایای باروری وجود دارد که ممکن است از ارائه کارفرمای شما – یا سایر شرکت‌ها آگاه نباشید؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

مزایای باروری دقیقاً چیست؟

لزلی نیتزل، مدیر ارشد منابع انسانی در Carrot Fertility، یک شرکت جهانی مزایای باروری مستقر در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، که با کارفرمایان کار می کند، می گوید: “باروری بخش اساسی مراقبت های بهداشتی است.” نیتزل می گوید، به طور خاص، اصطلاح چتر “مزایای باروری” به هر خدمات و درمانی اشاره دارد که برای حفظ باروری افراد، حمایت از سلامت باروری آنها، کمک به باردار شدن آنها یا بچه دار شدن از طریق دیگر طراحی شده است.

خدمات ویژه باروری و درمان های ناباروری تحت پوشش برنامه های بهداشتی شرکت با مزایای باروری متفاوت است. برخی از این طرح ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • لقاح آزمایشگاهی

  • تلقیح داخل رحمی

  • فرزندخواندگی

  • رحم جایگزین

  • انجماد و نگهداری تخمک، جنین و اسپرم

  • تلقیح مصنوعی

  • حمل و نقل شیر مادر

  • لقاح، کشت و تجزیه و تحلیل مایع منی برای حاملان بارداری

میزان پوشش این مزایا توسط شرکت ها نیز متفاوت است. در حالی که برخی از شرکت ها درمان های باروری را به طور کامل پوشش می دهند، برخی دیگر فقط مبلغ تعیین شده دلاری را پرداخت می کنند.

چگونه شرکت ها خلاق تر می شوند

ظهور شرکت هایی مانند هویج (Progyny، Stork Club، و Kindbody دیگران هستند) نشان دهنده فشار برای گنجاندن مسائل باروری در مزایای بهداشتی سنتی است که به کارگران ارائه می شود. در واقع، در یک نظرسنجی در سال 2021 که توسط Carrot Fertility and Resolve: انجمن ملی ناباروری انجام شد، 77٪ از کارمندان گفتند که اگر کارفرمای آنها مزایای باروری را ارائه دهد، مدت بیشتری در شرکت خود خواهند ماند.

Neitzle همچنین خاطرنشان می کند که اینها فقط مزایای باروری مادر شما نیست. او می‌گوید: «مزایایی که از انجماد تخمک و IVF پشتیبانی می‌کنند بسیار عالی هستند و بخشی ضروری از مزایای باروری هستند، اما از همه افراد حمایت نمی‌کنند. او می‌گوید، بنابراین، شرکت‌ها به دنبال راه‌هایی برای دسترسی به طیف گسترده‌ای از مسیرهای والدینی هستند تا نیازهای یک جمعیت شاغل متنوع را برآورده کنند. برای زوج های LGBTQ+ و افرادی که قصد دارند والدین مجرد شوند، به عنوان مثال، مزایای IVF و انجماد تخمک ممکن است واقعا مفید نباشد. به همین دلیل است که برخی از شرکت‌ها پوششی برای هزینه‌های رحم اجاره‌ای و فرزندخواندگی و همچنین کمک‌های حقوقی برای فرزندخواندگی و خدمات ناقل بارداری ارائه می‌دهند.

شرکت‌ها همچنین کمک می‌کنند تا پشتیبانی از باروری برای کارمندان کلیدی‌تر شود: اعضای آمریکایی Carrot به یک داروخانه مجازی با تحویل رایگان داروهای ضروری باروری به‌علاوه یک خط تلفن برای کمک به هرگونه سؤال دسترسی دارند. نیتزل می‌گوید: «اگر کسی در آخرین لحظه در حین انجام تزریق IVF سؤالی داشت، می‌تواند با خط پشتیبانی تماس بگیرد و از پزشک بخواهد که او را در این فرآیند راهنمایی کند.

چرا مزایای باروری مهم است

به زبان ساده: بدون پوشش، بسیاری از افراد نمی توانند تشکیل خانواده دهند.

هزینه درمان های باروری در یک کلام نجومی است. نیتزل می گوید: «هزینه متوسط ​​یک چرخه IVF حدود 20000 دلار است. “بیش از نیمی از افرادی که می توانند باردار شوند باید سیکل دوم را انجام دهند، در حالی که یک سوم سه یا بیشتر را انجام می دهند.” (در واقع، مطالعه ای بر روی 157000 زن، منتشر شده در مجله انجمن پزشکی آمریکا، نشان داد که تنها 65 درصد از زنان پس از شش دور IVF باردار می شوند.) در نتیجه، افراد می توانند بیش از 40000 تا 60000 دلار برای مراقبت از باروری IVF از جیب خود بپردازند، هزینه ای که در نهایت برای اکثر 15 مورد گران است. درصد زوج هایی که مشکل باردار شدن دارند.

جنا توروسی، متخصص باروری، متخصص زنان و زایمان در مرکز باروری دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک، توضیح می‌دهد: «مراقبت‌های باروری و تشکیل خانواده برای اکثر افرادی که پوشش ندارند و باید از جیب خود پرداخت کنند، غیرقابل دسترس است.

درباره مزایای باروری خود بیشتر بدانید

از آنجایی که مزایا و سیاست‌های باروری می‌تواند از شرکتی به شرکت دیگر بسیار متفاوت باشد، ممکن است مجبور باشید برای درک دقیق آنچه کارفرمای شما ارائه می‌دهد، کمی تحقیق کنید.

“همچنین مهم است که بفهمیم چه چیزی داری پتانسیل کارفرمایان برای مزایای باروری پیشنهاد می کنند. به این ترتیب، می توانید اطمینان حاصل کنید که آنها آنچه شما نیاز دارید را پوشش می دهند.

در اینجا چند مورد از سوالاتی که او از کارفرمای خود (یا کارفرمای بالقوه) توصیه می کند وجود دارد:

  1. آیا طرح بیمه شرکت شامل مزایای باروری است که همه گزینه های باروری و تشکیل خانواده مانند IVF، انجماد تخمک و اسپرم، فرزندخواندگی و خدمات حامل حاملگی را پوشش می دهد؟

  2. کارفرما چقدر حمایت مالی ارائه می دهد؟

  3. فراتر از سود مالی، آیا دسترسی به خدمات بهداشتی از راه دور و کارشناسانی وجود دارد که شما را در این فرآیند راهنمایی کنند؟

  4. آیا منابع حمایتی آموزشی، عاطفی یا روانی در دسترس است؟ به عنوان مثال، درمان یا حمایت از مراقبت از بیمار؟

  5. آیا دسترسی به مراقبت های شایسته فرهنگی وجود دارد؟ به عنوان مثال، آیا گزینه ای برای مطابقت با ارائه دهندگان BIPOC و LGBTQ+ دارید؟

یک هشدار احتمالی که باید از آن آگاه بود: آنات بروئر، دکتر، متخصص غدد درون ریز تولید مثل و مدیر IVF، خاطرنشان می کند: برخی از بیمه نامه های شرکت به طور ناخواسته زوج های دگرباش و افراد مجرد را با تعریف ناباروری به عنوان ناتوانی در باردار شدن پس از یک سال (یا بیشتر) مقاربت محافظت نشده حذف می کنند. در Shady Grove Fertility در شهر نیویورک.

شرکت‌های دیگر ممکن است برای زوج‌های LGBTQ+ ضمیمه‌ای داشته باشند که بیان می‌کند تنها پس از تجربه تعداد معینی از تلاش‌های ناموفق لقاح داخل رحمی (IUI) نابارور در نظر گرفته می‌شوند – روش‌هایی که باید از جیب خود بپردازند. اساساً، این بدان معناست که زوج‌های دگرباش باید هزاران دلار خرج کنند تا واجد شرایط دریافت مزایای باروری خود به حساب آیند، در حالی که زوج‌های هترو این کار را نمی‌کنند.

دکتر بروئر می‌گوید: «بسیاری از طرح‌های بیمه با بسیاری از روش‌های مدرن برای ایجاد خانواده سازگاری ندارند، که هم برای بیمار و هم برای پزشک بسیار ناامیدکننده است و کمبودی جدی در مزایای باروری در جهان ایجاد می‌کند».

او اشاره می کند که حتی افرادی که هستند نه در حال حاضر در تلاش برای باردار شدن باید سعی کنید ویژگی های پوشش باروری شرکت آنها را نیز بیابید. دکتر Brauer می گوید: «داشتن مزایای باروری به سادگی به این معنی است که در صورت نیاز به درمان های مختلف در آینده دسترسی خواهید داشت. فقط دانستن اینکه یک شبکه ایمنی دارید ممکن است برای زمانی که آماده انجام برخی برنامه ریزی های خانواده در آینده هستید، آرامش خاطر شما باشد.

گابریل کاسل

با نویسنده ما آشنا شوید

گابریل کاسل

گابریل کاسل (او) یک روزنامه نگار سکس و سلامتی است که در تقاطع عجیب و غریب، سلامت جنسی و لذت می نویسد. آثار او در نشریاتی مانند شکل، جهان شهریخوب و خوب، سلامتی

[ad_2]
Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا