بازی ها

چیزهایی که دوست داریم در Resident Evil 9 ببینیم

[ad_1]

Resident Evil: Village هشتمین قسمت از مجموعه محبوب ترسناک بقا است. این بازی در گسترش آنچه که Resident Evil 7 را عالی کرده بود، پیروز شد و تعادل نسبتاً برابری از ترس و اکشن ایجاد کرد – به ریشه های سری بازگشت. به نظر می رسد که همه چیز برای سری های ترسناک بقای پیشگام Capcom رو به افزایش است.



مطالب مرتبط: بازی های ترسناکی که باید دارای اسپین آف RPG باشند

با DLC Village و بازسازی Resident Evil 4، طرفداران این سری باید قبل از ظهور Resident Evil 9 چیزهای زیادی را در نظر بگیرند. و وقتی این کار انجام شد، در اینجا چندین چیز وجود دارد که ما دوست داریم در آن ببینیم.

گیمر ویدیوی روز

10 ترسناک گرا، اکشن پشتیبانی می شود

وقتی صحبت از بازی های RE به میان می آید، بحث وحشت در مقابل اکشن یک بحث قدیمی است. Village هرگز در هر دو طرف ترازو را خیلی خشن نکرد، اما به ارتفاعات وحشتناکی که در خانه بیکر در RE 7 دیده می‌شود نرسید.

دهکده با سکانس وحشتناک خانه Beneviento طلایی شد، و بخش هایی مانند این که با دقت بیشتری ساخته شده بودند در RE9 از بین نمی روند. Elden Ring میله ای را برای طراحی جهان باز تعیین کرده است و RE 9 می تواند به راحتی همین کار را برای ترسناک بقا مدرن انجام دهد.


9 دنیای باز صمیمی

RE 9 می تواند فرصتی عالی برای فرو بردن انگشتان سری خود در طراحی دنیای باز واقعی باشد. RE: Village نقشه‌هایی را برای چنین اتفاقی گذاشته است، با داشتن یک منطقه مرکزی متمرکز که برای پیشرفت به مناطق دیگر به آن بازمی‌گردید.

مطالب مرتبط: بهترین بازی‌های جهان باز تمام دوران، رتبه‌بندی شده

یک تجربه ترسناک کاملاً کاوش‌پذیر و جهان باز می‌تواند تنها راهی برای جلوگیری از راکد ماندن سریال باشد، همانطور که اغلب در مورد قسمت سوم RE اتفاق می‌افتد. این رویکرد واقعاً از زمان The Evil Within 2 دیده نشده است، بنابراین RE 9 می تواند مجموعه را به سطح کاملاً جدیدی برساند.


8 کیفیت ثابت را حفظ کنید

به نظر می‌رسد که بازی‌های RE همیشه هنگام بازی در قسمت‌های سوم پایانی از کیفیت پایین می‌آیند. از جزیره پر از تفنگ RE 4 گرفته تا ماموریت مخفیانه عجیب و غریب RE 7، به نظر می رسد RE نمی تواند شما را با گلوله های بیشتر از آنچه که نیاز دارید مسلح کند و به شما دستور دهد که دقایق باقی مانده از بازی خود را منفجر کنید – که به ندرت چنین است. به عنوان گیم پلی که قبلا آمده است.

کیفیت دقیق RE همیشه در بخش های افتتاحیه قابل اثبات است. هیچ مشکلی وجود ندارد، اما ما از RE 9 خواهش می کنیم که مسیر تضمین کیفیت تری را طی کند و کل تجربه را به دقت ارزیابی کند.


7 طول بیشتر

یک عنوان معمولی RE را می توان در عرض سه ساعت شکست داد. در واقع، بازی ها اغلب این شاهکار را تشویق می کنند. با این حال، RE 9 می تواند این روند را با گسترش گسترده محتوا کاهش دهد.

RE 4 یک سیستم فصلی را معرفی کرد که نه تنها زمان پخش را تقویت کرد، بلکه به بیان بهتر داستان کمک کرد. با توجه به اینکه RE به دنبال حرکت به سمت ایده‌های وحشتناک‌تر است (Village به معنای واقعی کلمه ویروسی را معرفی کرد که به شما قدرت‌های فوق‌العاده می‌دهد)، مدت زمان طولانی‌تری که در جهان آن سپری می‌شود، می‌تواند این ایده‌ها را حتی به‌طور کامل‌تر محقق کند – اگر خود بازی مناسب باشد.

6 تنوع شخصیت

جهان RE به طور مداوم شخصیت های جدیدی را معرفی می کند – که بیشتر آنها انسان هایی از سراسر جهان هستند. با این حال، به ندرت فرصتی برای ایفای طیف متنوعی از شخصیت ها وجود داشته است. بنابراین، RE 9 باید برای در نظر گرفتن بازنمایی بیشتر تلاش کند – و نتیجه گیری RE: Village از قبل زمینه را برای این امر فراهم می کند.

با پایان یافتن بازی Village که به مشارکت BSAA اشاره می‌کند، Capcom باید Sheva Alomar، شهرت RE 5 را بازگرداند و حتی می‌تواند او را به شخصیت اصلی قابل بازی تبدیل کند. شوا در کنار کریس ردفیلد یک مبارز عالی بود، و از آنجایی که داستان درگیری او را تنظیم می کند، بازگشت او کاملا منطقی است.

5 نوارهای جوهر را برگردانید

Ink Ribbons یکی از اصلی‌ترین بازی‌های RE قبلی بود و برای حفظ پیشرفت شما در ماشین تحریر ضروری بود. دهکده تصمیم گرفت نوارهای جوهر را دور بیندازد، اما به طرز گیج کننده ای، ماشین تحریر را بازگرداند – به شما فرصت های ذخیره نامحدودی می دهد.

RE 4 این کار را نیز انجام داد، اما اجازه دادن به شما برای ذخیره بی نهایت بدون عواقب، انگیزه محتاط بودن را کسل می کند. داشتن نوعی از کالای ذخیره محدود برای به چالش کشیدن بیشتر شما بسیار خوشایند خواهد بود، به خصوص اگر کالای مذکور فضای موجودی ارزشمندی را هزینه کند.


4 موجودی محدود

صحبت از موجودی، حذف موجودی کیف الهام گرفته از RE 4 در RE 9 یک انتخاب فوق العاده خواهد بود. مدیریت موجودی یکی از ویژگی‌های اساسی است که در مورد وحشت بقا صحبت می‌شود و ما را وادار می‌کند بین حمل بالقوه سلامت یا مهمات یکی را انتخاب کنیم.

کاوش در یک محیط فقیر و پر از سلاح های بیولوژیکی ترسناک از نظر ترس به معنای کمی است، اگر بتوانید گلوله هایی به ارزش یک اسلحه خانه حمل کنید و به اندازه کافی درمان کنید تا هر حمله را تانک کنید.

3 ارتباط روایت بهتر

RE بر فرمولی تسلط پیدا کرده است که در آن هر بازی شبیه تجربه ترسناک مسکونی خود است که در نهایت به یک طرح کلی گره می خورد. با این حال، این خود پیوندها هستند که از رویکرد دقیق تری در RE 9 سود می برند.

به جای اینکه همانطور که در عناوین قبلی دیده می شد، به سمت فینال حرکت کنیم، اگر RE 9 بتواند رمز و راز خود و ارتباط روایی خود را بهتر در این تجربه بسازد، داستان پایدارتری را ایجاد می کند.

2 پازل های بیشتر و دشواری پازل افزایش یافته است

RE وقتی صحبت از دادن پازل به بازیکنان برای حل می شود غریبه نیست. اگر RE 9 معماها و معماهای بیشتری را پیاده سازی کند عالی خواهد بود. ارائه پازل روستای محدود بود، و همه آنها کاملاً بی فکر بودند.

مطالب مرتبط: Resident Evil 8 Village: All Labyrinth Puzzle And Ball Locations

همچنین اگر این پازل ها بیشتر جنبه مرگبار را داشته باشند، عالی خواهد بود. افزودنی های حساس به زمان که به شما اجازه می دهد سریع فکر کنید یا مانند ساندویچ له شوید.


1 وقتی استارت را فشار می دهید، بگویید «رزیدنت اویل».

احتمالاً ساده‌ترین گنجاندن RE 9 استفاده از صداپیشه برای ارائه جسورانه خط عنوان زمانی است که بازیکن بازی را بالا می‌برد. این یک مکمل کلاسیک برای هر بازی جدید RE بود و از زمان خروج آن، به شدت در بین طرفداران از دست رفته است.

این ساده و در عین حال موثر است و به طرفداران و تازه واردان به طور یکسان سیگنال می دهد که این در واقع یک بازی Resident Evil است. یکی از بهترین عناوین صداپیشگی باید Resident Evil: Outbreak File 2 باشد – و بله، او همه چیز را می گوید!

بعدی: Resident Evil: به نقل از بازی هایی که برای همیشه با ما خواهند ماند

[ad_2]
Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا