بازی ها

کدهای بازار را برای جولای 2022 بسازید

[ad_1]

آخرین کدهای Build A Market را بررسی کنید، بازی Roblox که در آن بازاری ایجاد می کنید و با دوستان خود برای بیشترین فروش رقابت می کنید.

ما جدیدترین کدهای Build A Market Tycoon را دریافت کرده‌ایم که بازی به اولین نقاط عطف لایک خود می‌رسد. هدف از این روبلوکس بازی ساده است: شما مسئول یک بازار شلوغ شده اید و باید پایگاه مشتریان خود را گسترش دهید! شما باید کارمندان را استخدام کنید، بازار خود را با کالاها ذخیره کنید و موارد جدیدی را که قفل باز می کنید مدیریت کنید. ما جدیدترین کدها را برای Build A Market دریافت کرده‌ایم و هر روز آنها را از طریق برد توییتر، Discord و Trello توسعه‌دهنده بررسی می‌کنیم.

ما یک کد جدید اضافه کردیم 28 جولای برای کد 25 هزار لایک جدید، و همچنین به‌روزرسانی کاملاً جدید!

همه کدهای Build A Market

  • 25 کلیک – پاداش رایگان (کد جدید)
  • 10 کلیک – پول نقد رایگان

کدهای منقضی شده

مطالب مرتبط: بهترین بازی های Roblox Tycoon

نحوه بازخرید کدها در Build A Market

در اینجا نحوه بازخرید کدها آمده است.

  • روی حباب گفتار در منوی سمت راست ضربه بزنید
  • کد را در کادر وارد کنید
  • بازخرید را بزنید
  • لذت بردن!

گیمر ویدیوی روز

اگر کد شما کار نمی کند، احتمالاً دو دلیل اصلی وجود دارد: شما آن را اشتباه وارد کرده اید (حتما از لیست ما کپی و جایگذاری کنید تا این اتفاق نیفتد) یا کد منقضی شده است، و باید به زودی دوباره برای کدهای جدید بررسی کنید.

Build A Market چیست؟

ساخت بازار یک است بازی سرمایه دار Roblox طراحی شده در اطراف ساخت یک بازار خرید شلوغ. شما فقط با یک پیشخوان، یک قفسه برای گوجه فرنگی و یک بوته گوجه فرنگی شروع خواهید کرد. گوجه فرنگی ها را پرورش دهید، در قفسه بگذارید، به مشتریان بفروشید. طلای بیشتری به دست آورید، گیاهان و کارمندان و سایر موارد دیگر را بخرید و به گسترش خود ادامه دهید. سپس باید تحویل و سایر چالش ها را تکمیل کنید. این گردبادی از جنون خرید است!

آخرین به روز رسانی Build A Market

جدیدترین به‌روزرسانی پایه‌های کاملاً جدید را اضافه می‌کند (سه مورد از آنها وجود دارد که به شما کمک می‌کنند خیلی سریع‌تر بگردید)، یک سیستم چرخش روزانه جدید (می‌توانید مانت‌ها و پول نقد یا تقویت‌کننده‌ها را دریافت کنید)، توانایی بستن و باز کردن بازارتان، بازارهای تعاونی برای شما و دوستانتان و خیلی چیزهای دیگر! برای اطلاعات بیشتر به صفحه رسمی بازی مراجعه کنید.

وقتی اینجا هستید، از دیگر صفحات کد معروف Roblox ما دیدن کنید:

[ad_2]
Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا