بازی ها

فروشگاه پاپ آپ Pokemon Center ماه آینده به لندن بازمی گردد

[ad_1]

طرفداران پوکمون می توانند این بار بدون نیاز به انتظار در صف، کالاهای انحصاری خریداری کنند.

مرکز پوکمون در حال بازگشت به لندن است. از 17 تا 21 آگوست، مربیان می‌توانند در طول مسابقات جهانی پوکمون، کالاهای انحصاری خریداری کنند، مناطقی با موضوع پوکمون کاوش کنند و با پوکمون‌های مورد علاقه خود عکس‌های شایان ستایش بگیرند.

در حالی که مسابقات جهانی پوکمون یک رویداد ورزشی رقابتی با مسابقاتی برای Pokemon Go، Pokken Tournament DX، Pokemon Unite، Pokemon TCG و Pokemon Sword and Shield است، برای بازدید از مرکز پاپ آپ پوکمون لازم نیست رقیب باشید. . و برخلاف سال گذشته، لازم نیست بیشتر یک روز را در صف بمانید.

مطالب مرتبط: آیا آخرین افزودنی Pokemon Go در نهایت به بازیکنان روستایی کمک می کند؟

گیمر ویدیوی روز

زمانی که Pokemon Center آخرین بار در سال 2019 در لندن بود، طبق گزارش‌ها، زمان انتظار به دلیل «تقاضای بی‌سابقه» از شش ساعت گذشت. این مرکز که در Westfield Shepherd’s Bush میزبانی می شد، مجبور شد ساعات کار خود را به دلیل اتمام موجودی کاهش دهد. همچنین قبل از تاریخ بسته شدن 15 نوامبر، از مدل انحصاری Bowler Hat Pikachu فروخته شد.

هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا Bowler Hat Pikachu برای مسابقات جهانی پوکمون بازخواهد گشت یا خیر، اما حداقل می دانیم که مرکز پوکمون این بار آمادگی بهتری خواهد داشت. آن را به رزرو اسلات زمانی از قبل و همچنین یک سیستم صف مجازی برای پیاده روی ارائه می دهد، بنابراین شما مجبور نیستید ساعت ها فقط برای خرید برخی از کالاهای منحصر به فرد مرکز منتظر بمانید.

رفتن به مسابقات جهانی پوکمون در ماه آگوست ممکن است فرصتی عالی برای استفاده از بازی جدید روزانه پوکمون گو باشد. به مدت 15 دقیقه هر روز، بازیکنان می‌توانند از افزایش رویارویی با پوکمون‌های کمیاب لذت ببرند که معمولاً در ناحیه آن بازیکن ایجاد نمی‌شوند. Niantic حتی به بازیکنانی که توپ‌هایشان تمام شده است، 30 توپ Poke رایگان هدیه می‌دهد تا بتوانند از پیاده‌روی روزانه خود استفاده کنند.


بعدی: Xenoblade Chronicles 3 نشان می دهد که فانتزی نهایی جهان باز بیش از حد ممکن است

[ad_2]
Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا