خبر

قدرت آمریکا در حال افول، شاهد ناکامی ها -مجله کلیک

تهران (ایران) – سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه قدرت و نفوذ آمریکا رو به افول است، گفت: واشنگتن در حال عقب نشینی از منطقه است که همه جا شاهد شکست است.

سردار سرلشکر حسین سلامی روز یکشنبه در مراسمی که در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل با وجود همه مشکلات و مشکلات و جنگ روانی دشمن، قدرتمندتر شده است.

فرمانده کل سپاه افزود: انقلاب اسلامی هم در جبهه های مختلف ذهنی (قدرت نرم) و هم در جبهه جغرافیایی، سیاسی و اقتصادی (قدرت سخت) در حال پیشروی است که تاثیر آن در سراسر جهان قابل مشاهده است.

در مقابل، سرلشکر سلامی به شکست تحریم‌های آمریکا در قالب «کمپین فشار حداکثری» دوران ترامپ علیه تهران اشاره کرد و گفت: «وقتی در جنگ اقتصادی هستیم، اما به دنبال این نیستیم کشور شکست خورده، نشانه پیروزی و جلوه ای از این واقعیت است که مردم معتقدند کشور به سمت قوی شدن، پیشرفت و آرزومندی در عرصه های نظامی، سیاسی و فرهنگی پیش می رود.

سلامی همچنین به ناکامی‌های آمریکا در افغانستان و خروج این کشور از این کشور اشاره کرد و گفت: این یک واقعیت است که دشمن از سنگرهایی که در اعماق ذهن و جغرافیا ایجاد کرده بود عقب‌نشینی می‌کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه آمریکا قدرت ایجاد دولت‌های وابسته را از دست داده است، تاکید کرد: قلمرو سیاسی آمریکا در حال کاهش است و شاهد شکست‌ها هستیم.

وی علاوه بر خروج مفتضحانه آمریکا از افغانستان، به شکست‌های آمریکا در سوریه و مصر نیز اشاره کرد و گفت: به نقشه‌ها و توطئه‌های بزرگی که رژیم صهیونیستی طراحی کرد، اما به کناری گذاشته شد، نگاه کنید. این موارد نشانه هایی است که خبر از یک اتفاق بزرگ می دهد و آن شکست آمریکاست.»

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه امروز نه عربستان برای آمریکا کاری می‌تواند بکند و نه آمریکا برای عربستان، افزود: عربستان که با پول به آمریکا کمک می‌کرد، توان حل مشکلات اقتصادی خود را از دست داده است. امروز.”

وی در ادامه به سفر اخیر رئیس جمهور آمریکا به غرب آسیا اشاره کرد و گفت: جو بایدن از سفر اخیر خود به منطقه بدون هیچ دستاوردی به کشور بازگشت.

سرلشکر سلامی همچنین گفت: انقلاب اسلامی امروز در حالی که دشمن مستاصل است و به اقتدار روز افزون ایران و اسلام کاری ندارد، قدرت خود را به سواحل دریای مدیترانه رسانده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا