بازی ها

نحوه بازی Destroyer در Ni No Kuni: Cross Worlds

[ad_1]

ویرانگر نقش تانک پشتیبانی است Ni No Kuni: Cross Worlds. آن‌ها همان‌طوری عمل می‌کنند که از هیکل تنومندشان انتظار می‌رود: ضربه‌های محکمی می‌زنند و دفاع‌های بسیار قوی دارند، اما این به قیمت از دست دادن سرعت حرکت تمام می‌شود. اگرچه سایر نقش‌های پشتیبانی، مانند مهندس، با هدف شفا دادن و بی‌اعتنایی به هم تیمی‌ها از راه دور، ویرانگر ترجیح می‌دهد در این جنگ گیر کند و فراهم کند. حمایت در قالب تهاجم.

مطالب مرتبط: Ni No Kuni: Cross Worlds – راهنمای کامل آشنا

اگرچه Destroyer یک شخصیت پشتیبانی محور است، اما این جانور چکش‌دار است فوق العاده محکم ضربه می زند و در هر موقعیت جنگی نزدیک می تواند بیش از حد خود را حفظ کند. اگر از گیر افتادن و شخم زدن دشمنان با نیروی محض لذت می برید، مطمئناً این شخصیت برای شما مناسب است.

گیمر ویدیوی روز

چگونه به عنوان یک نابودگر بازی کنیم

ویرانگر به نام خود عمل می کند: او این توانایی را دارد که هر حریفی را از میان بردارد ماهیچه خالص، مهم نیست که چقدر تحمیل کننده به نظر می رسند. شما می خواهید خود را به قلب نبرد بینداز در اولین فرصت، و مطمئن شوید که تا زمانی که می توانید در آنجا بمانید. نه تنها قدرت تهاجمی شما کمک زیادی به تیم خود می کند، بلکه قادر خواهید بود تانک تعداد زیادی بازدید برای هم تیمی های شما، به این معنی که آنها می توانند روی انجام کارشان به طور موثر تمرکز کنند، حتی اگر به طور معمول بسیار زشت باشند.

پس نقش ویرانگر دوگانه است: حمله کنید و محافظت کنید. هنگام انتخاب مهارت ها و تجهیزات برای ویرانگر خود باید هر دوی این ماموریت ها را در نظر داشته باشید و سعی کنید رسیدن به تعادل بین قدرت رزمی و توانایی دفاعی این همچنین باید بر انتخاب Familiars شما تأثیر بگذارد، زیرا Attack، Defence و Support-Type Familiars همگی می‌توانند برای ساخت Destroyer مؤثر باشند اگر مهارت‌های کافی قوی داشته باشند.

اینکه روی حمله، دفاع یا پشتیبانی تاکید کنید به شما بستگی دارد. می‌توانید Destroyer خود را در یک ماشین آسیب‌دیده با مهارت‌های تهاجمی زیاد بسازید، یا می‌توانید مهارت‌های گروهی بیشتری را برای مراقبت بهتر از مهمانی خود به او بدهید. با این حال، همیشه باید در نظر داشته باشید که Destroyer می تواند در همه این موارد به طور همزمان بسیار خوب باشد، و بنابراین شما باید این کار را انجام دهید. قابل انعطاف به اندازه کافی برای انجام هر وظیفه ای که شرایط می خواهد.

بهترین آشناها برای جفت کردن با یک ویرانگر

از آنجایی که Destroyer شما نباید به دنبال تخصص بیش از حد در هر آماری باشد، باید آماده باشید که از مزایای آن استفاده کنید. هر نوع آشنا. این به این معنی است که شما می توانید از برخی از بهترین آشناها در بازی استفاده کنید، به گونه ای که تقریباً به اندازه سایر کلاس ها سود نداشته باشد. علاوه بر این، این واقعیت که محدودیت ذاتی بسیار کمی در مورد انتخاب های آشنای شما وجود دارد به این معنی است که شما می توانید یک تیم هم افزایی از آشنایان ایجاد کنید، تعداد زیادی را با همان عنصر انتخاب می کنیم تا علاقه مندان خود را تا آنجا که ممکن است روی هم بگذارند.

به عنوان مثال، می توانید یک تیم آب محور متشکل از سه بهترین آشنای نوع آب در بازی بسازید:

  • هیپوکامپ یک آشنا به نوع حمله در آب است که دارای دو مهارت حمله است که یکی از آنها دشمنان را ساکت می کند و دیگری آنها را به سمت یک نقطه می کشد. علاوه بر این، مهارت غیرفعال او تمام آسیب های عنصری را به ازای هر یک از افراد آشنا به آب 1٪ افزایش می دهد.
  • اسپلیشر یک نرم افزار آشنا به نوع پشتیبانی آب است که دو مهارت فعال آن بر بازسازی HP تمرکز دارد، یکی برای شما و دیگری برای هر متحد آشنا در محدوده. غیرفعال آن همچنین 1% خنک کننده مهارت را برای همه آشنایان با آب کاهش می دهد و خنک کننده ویژه شما را 1% برای هر یک از آشنایان با آب کاهش می دهد.
  • سویریو یکی دیگر از Water Attack-Type است که با دو قابلیت هجومی اکتیو آشنا است، اگرچه این بار هر دوی آنها با Frostbite و همچنین آسیب مواجه می شوند. مهارت غیرفعال Suiryu، تمام آسیب آب را 1٪ افزایش می دهد.


اما اگر هر سه مورد را نداشته باشید چه؟ از آنجایی که Destroyer در ترکیب آماری خود بسیار غیرتخصصی است، به راحتی می توان هر یک از این ها را با یکی از موارد دلخواه شخصی خود تعویض کرد – به عنوان مثال، در یک ترکیب دفاع محورتر، ممکن است بخواهید یک Attack-Type Familiar را جایگزین کنید. دفاعی (و باشکوه) شاهزاده نهنگ.

با این حال، اجازه ندهید توصیه بالا شما را محدود کند. اکثر عناصر حاوی مجموعه‌ای از آشنایان قدرتمند هستند که می‌توانید یک تیم فوق‌العاده در اطراف آن بسازید، از Fire-Element سرسخت. کنه به Light-Element دوستانه انگشت شست. با نقاط قوت استخر Familiar که در دسترس شماست بازی کنید و هیچ مشکلی در تطبیق Familiars خود با سبک بازی Destroyer نخواهید داشت.

بهترین زره برای یک ویرانگر

زره یک ناوشکن برای یک هدف وجود دارد: تبدیل آنها از یک جنگنده مهیب به یک دیوار دفاعی رام نشدنی. به این ترتیب، بهترین قطعات زره برای یک ناوشکن یا دارای آن هستند پاداش های دفاعی قابل توجه یا از شما در برابر اثرات کنترل جمعیت محافظت می کند – یا هر دو. در اینجا برخی از بهترین انتخاب ها وجود دارد:

نام اسلات رتبه بندی ستاره ای اثر
کلاه جاویدان سر 4 نرخ مقاومت در برابر بی‌حسی، ناک داون، 15%
دایره مقدس سر 4 دفاع +10 درصد
زره شوالیه سیاه بدن 4 مدت زمان کنترل جمعیت -20%.
کت امپراتوری بدن 4 خسارت بازیکنان -15٪.
دستکش سلسله دست 4 کاهش مهارت ویژه -7.5%.
دستکش برسرکر دست 4 کاهش مهارت پایه -7.5%.
چکمه های اژدها کش پا 4 نرخ فرار از مهارت +7.5٪.
چکمه های متخصص پا 4 نرخ فرار اولیه از حمله +7.5٪.

بهترین لوازم جانبی برای یک ویرانگر

بر خلاف زره شما، لوازم جانبی شما طیف وسیعی از جلوه ها را ارائه می دهد که هم از نظر دفاعی و هم تهاجمی به شما خدمت می کنم. به همین دلیل، آنها ابزاری عالی برای تقویت کیت Destroyer شما با شگفتی های غیرمنتظره هستند تا در جنگ دست بالا را بگیرند. یک تعدادی از بهترین هاش اینجاست:

نام اسلات رتبه بندی ستاره ای اثر
هیولای شکست ناپذیر گردنبند 4 10% شانس در حمله برای افزایش 10% دفاع به مدت 15 ثانیه. خنک شدن 80 ثانیه.
مقیاس ظالم گردنبند 4 5% شانس برای ایجاد یک سپر که دو حمله را باطل می کند. خنک شدن 180 ثانیه.
گوشواره محافظ گوشواره 3 دفاع آشنایان دفاعی +2.5%.
قضاوت بهشت گوشواره 4 10% شانس وارد کردن 200% حمله به عنوان آسیب سبک به دورترین دشمن در هنگام حمله و بیهوش کردن آنها برای سه ثانیه. خنک شدن 150 ثانیه.
کریستال ابیس حلقه 4 10% شانس فعال شدن در Attack. 100% اتک را به عنوان آسیب آب جبران می کند و سرعت حرکت دشمن را 20% به مدت سه ثانیه کاهش می دهد. خنک شدن 150 ثانیه.
صفر مطلق حلقه 4 خسارت وارد شده به دشمن Frostbitten +5٪.

راهنمای مهارت ناوشکن و توصیه ها

مجموعه مهارت بهینه Destroyer او را تامین می کند حملات قدرتمند و همچنین حیاتی مهارت های شفابخش. مهارت‌های انتخابی‌تان باید شما را برای هر موقعیتی آماده کند، خواه برای پایان دادن به دعوا نیاز به آسیب‌های زیادی داشته باشید، یا زمانی که روی پای عقب هستید، هم تیمی‌های خود را به سلامت بازگردانید. به طور خلاصه، Skills شما باید بتواند به Destroyer کمک کند تا تمام نقش‌هایی را که یک تانک پشتیبانی می‌تواند در یک تیم PVP خوب بازی کند، انجام دهد.

شما مهارت های پایه کلاس هستند: گردباد (شما دور خود می چرخید تا به دشمنان در یک شعاع آسیب وارد کنید) اعتصاب وحشیانه (شما چکش خود را جلوی خود می چرخانید و به دشمنان آسیب وارد می کنید و هر ضربه ای را به زمین می زنید) و جهش اسلم (شما می پرید و روی یک هدف دور افتاده فرود می آیید، آسیب وارد می کنید و سرعت حرکت هدف را کاهش می دهید). اینها نان و کره شما هستند و باید در گرمای نبرد به وفور از آنها استفاده کنید تا بیشترین آسیب را در میدان وارد کنید. شما مهارت انفجاری، هایپر استرایکرگ مشابهی را دنبال می‌کند: چکش عظیمی را برای وارد کردن آسیب‌های بزرگ در ناحیه‌ای که جلوتر از شما قرار می‌دهد، احضار می‌کند و در موقعیت‌های نزدیک می‌تواند مرگبار باشد.


مهارت های ویژهاز سوی دیگر، می توان از آن برای انفجارهای اضافی یا برای تقویت دفاعی که قبلاً چشمگیر بود استفاده کرد. دو تا از بهترین مهارت ها برای یک ویرانگر هستند گریه نبرد (که باعث آسیب آتش و همچنین طعنه زدن به دشمنان نزدیک می شود و باعث می شود آنها فقط شما را برای حملات هدف قرار دهند) و خرده های یخ زده (یک مهارت دفاعی تر که به شما یک سپر به ارزش 15 درصد از HP شما می دهد که در صورت شکسته شدن به دشمنان نزدیک آسیب می رساند). بسیاری دیگر از مهارت‌های با آسیب بالا وجود دارد که با خوشحالی شکاف مهارت نهایی شما را پر می‌کند، از مهارت‌های الکتریکی. شارژ دیوانگی به کند شدن کولاک.

در نهایت، شما مهارت های غیر فعال ماهیتی تدافعی‌تر دارند و به شما اثراتی می‌دهند که آسیب‌های وارد شده را کاهش می‌دهند یا دشمنان را به خاطر آسیب رساندن به شما مجازات می‌کنند. یکی از مثال های خوب این است سوگند انتقامکه هر زمان که آسیب می بینید، سرعت حرکت، حمله و دفاع شما را تقویت می کند. علاوه بر این، شمارنده آهسته این موضوع را بیشتر می کند که دشمنان را در صورت ضربه موفقیت آمیز، با کاهش سرعت حمله و سرعت حرکت آنها بیشتر می کند. آخرین مهارت منفعل شما بستگی به آنچه از Destroyer خود به دنبال آن هستید، دارد، اما پاری یک گزینه محکم است که شانس کاهش صدمات ناشی از حمله را تا 10٪ دارد.


بعدی: Ni No Kuni: Cross Worlds – نکات مبتدی

[ad_2]
Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا