بازی ها

گله یک موجود Co-Op است که بازی جمع آوری از آناپورنا درباره “لذت پرواز”

[ad_1]

آیا گاهی اوقات رویای پرواز را در سر می پرورانید؟ می‌دانی، آن رویاهای عجیب و غریب که در آسمان، در میان ابرهای کرکی اوج می‌گیری، و باد صورتت را می‌کشد که بی‌دردسر در هوا می‌چرخد؟ پرواز رویای صدها سال بشریت بوده است. لئوناردو داوینچی ماشین‌های پرواز را تصور کرد و یونانی‌ها در مورد انسان‌های پرنده نوشتند، البته یکی که به شدت به دریا سقوط کرد. نترسید، رویاپردازان، اکنون یک بازی ویدیویی می آید تا رویاها (دیجیتال) را به واقعیت تبدیل کند.

Flock یک عنوان مستقل جدید است که از اصطبل Annapurna Interactive آمده است، اگرچه درباره اسب ها نیست، بلکه موجودات پرنده است. بله، Flock یک بازی چند نفره چند نفره است که در مورد “لذت پرواز” و جمع آوری حیوانات در حال پرواز است. برای تلفن های موبایل زیبا پرواز؟

گیمر ویدیوی روز

مطالب مرتبط: Stray فقط می تواند به عنوان یک بازی ویدیویی وجود داشته باشد، و این ارزش جشن گرفتن را دارد

در توضیحات آمده است: “در مناظر زیبا پرواز کنید، به دنبال موجودات کمیاب و دست نیافتنی بگردید تا به گله خود بیافزایید.” در Flock، بازیکنان نقش چوپان های پرنده را بر عهده می گیرند و هر کدام به گله منحصر به فرد خود رسیدگی می کنند. “گله گوسفندان شناور را پرورش دهید و به سمت مراتع تازه و دست نخورده بفرستید”.

از تصاویر نشان داده شده، این یک دنیای عجیب و غریب خواهد بود که بازیکنان با کشف اسرار، مناظر و موجودات وحشی در آن شناور می شوند، سر خوردن و پرواز می کنند. در همین حال، این گوسفندها نیاز به برش دارند و گله تبلیغ می کند که می توانید از پشم برای ساخت کلاه، ژاکت کش باف پشمی و جوراب استفاده کنید.

Flock توسط Hollow Ponds و Richard Hogg توسعه داده شده است و به عنوان یک ماجراجویی co-op طبقه بندی می شود. این بازی در Game Pass برای Xbox Series X/S، Xbox One و همچنین بر روی Steam، PS4 و PS5 منتشر خواهد شد. قرار است مدتی در سال 2023 راه اندازی شود.

آناپورنا جزئیات بیشتری را در مورد بازی های آینده خود، از جمله Hohokum از Sony Santa Monica، Bounty Star، The Lost Wild و دیگر عناوین، فاش کرد. می توانید همه آنها را در اینجا در TheGamer بررسی کنید. اما برای کسانی که رویای پرواز یا گله کردن موجودات پرنده یا بریدن پشم برای تبدیل شدن به جوراب‌هایی را دارند که ممکن است پرواز کنند یا نشوند، تقویم خود را برای سال 2023 بررسی کنند زیرا Flock در آن زمان در حال پرواز است.

بعدی: Magic: فرمت کاوشگر The Gathering باعث می‌شود بیش از همیشه از فرهای گربه متنفرم

[ad_2]
Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا