بازی ها

یک یوبی سافت بهتر می گوید هیچ یک از خواسته هایش در سال گذشته برآورده نشده است

[ad_1]

یک سال از زمانی که گروه مدافع A Better Ubisoft نامه ای سرگشاده به مدیریت Ubisoft نوشت و خواستار تغییرات ساختاری و معنادار در عملیات ناشر فرانسوی شد، می گذرد. هزار نفر از کارمندان فعلی و سابق یوبی‌سافت نامه‌ای را امضا کردند که در همبستگی با خروج اکتیویژن بلیزارد در آگوست 2021 و خواستار پایان دادن به سوءاستفاده‌ها در یوبی‌سافت و صنعت بازی‌های ویدیویی به‌عنوان یک کل شد.

یک سال بعد، A Better Ubisoft در توییتر اعلام کرد که مطلقاً هیچ یک از خواسته هایش برآورده نشده است. و در نتیجه، یوبی سافت همچنان کارمندان ارزشمند خود را از دست می دهد که تعداد نامتناسبی از آنها زن هستند.

مطالب مرتبط: Roller Champions یک شکست دیگر در سرویس زنده Ubisoft است

گیمر ویدیوی روز

A Better Ubisoft نوشت: «یک سال از روزی که ما نامه سرگشاده خود را به مدیریت Ubisoft امضا کردیم که خواستار اقدامات بیشتر برای مقابله با سوء استفاده و تعیین چهار خواسته کلیدی خود شدیم. هیچ یک از خواسته های ما برآورده نشده است».

نکات کلیدی از موضوع توییتر شامل 25 درصد از کسانی است که نامه 2021 را امضا کرده اند، اکنون Ubisoft را به شرکت های دیگر ترک کرده اند. از کسانی که ترک می کنند، 39 درصد از ضمایر او استفاده می کنند، در حالی که 1 درصد از ضمایر آنها استفاده می کنند. A Better Ubisoft توضیح داد: “زنان تنها 25.4 درصد از نیروی کار جهانی ما را تشکیل می دهند.” این بدان معناست که ما به طور نامتناسبی در حال از دست دادن زنانی هستیم که نامه سرگشاده ما را امضا کردند و خواستار اقدامات بیشتر برای مقابله با سوء استفاده شدند.

یوبی سافت رسوایی پس از رسوایی آغاز شد که در تابستان 2020 آغاز شد. پس از گزارش هایی که آنها را متهم به آزار و اذیت، تجاوز یا سوء استفاده کردند، چندین مدیر شرکت را ترک کردند، و این باعث شد که مدیر عامل شرکت یوبی سافت تغییراتی را در شیوه های استخدام یوبی سافت برای بهبود تنوع شرکت ها اعلام کند.

با این حال، کارمندان بعداً هیچ تغییری در فرهنگ کار سمی یوبی سافت گزارش نکردند. A Better Ubisoft برای حمایت از کارمندانی که نامه سرگشاده ای نوشتند و خواستار اقدام مدیران Ubisoft بودند، ایجاد شد. خواسته های کلیدی آنها از سال 2021 بار دیگر در تاپیک امروز توییتر تکرار شده است.

ناتوانی در برآورده ساختن این خواسته ها ممکن است آسیب زیادی به نتیجه نهایی یوبی سافت وارد کرده باشد. با ترک کارمندان، بازی‌ها لغو یا به تعویق می‌افتند و حفره‌های بزرگی در برنامه عرضه یوبی‌سافت ایجاد می‌شود.

بعدی: پیش نمایش تست فنی بسته Exoprimal – وعده را نشان می دهد، اما نیاز به تکامل دارد

[ad_2]
Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا