تجارت

چگونه یک بیو کوچینگ بسازیم که بفروشد

ممکن است فکر کنید که نوشتن بیو کوچینگ کار زیادی برای کسب‌وکار کوچینگ شما ندارد. با این حال، در حالی که مشغول جذب و حفظ مشتریان و توسعه برنامه‌های مربیگری و سایر خدمات هستید، نباید ارزش ایجاد یک بیوگرافی منحصر به فرد و قانع‌کننده را دست کم بگیرید. یک بیو جامع می‌تواند چشم‌اندازهای جدیدی به همراه داشته باشد. بیایید نحوه نوشتن بیو کوچینگ که فروش را برای شما به ارمغان می‌آورد، بررسی کنیم.

بیو کوچینگ چیست؟

بیو کوچینگ بخشی جدایی ناپذیر از تلاش‌های بازاریابی شماست و نحوه معرفی خود به مشتریان است. این باید شامل یک داستان کوتاه در مورد خودتان، سابقه و دستاوردهای حرفه‌ای شما، نوع خدمات مربیگری باشد که ارائه می‌دهید و چگونه می‌توانید به مشتریان در دستیابی به نتایج کمک کنید.

بیو شبیه یک رزومه است، جایی که شما سعی می‌کنید خود را بازاریابی کنید، اولین تأثیر درست را برای کارفرمایان ایجاد کنید و شایستگی‌ها، تجربیات و نقاط قوت خود را به نمایش بگذارید. وقتی بیوگرافی شما به مشتریان نشان می‌دهد که شما چه کسی هستید، به یک ابزار عملی و ضروری برای جذب مشتری تبدیل می‌شود.

دکتر امیررضا نعمتی

افزودن بیو به نمایه شخصی به شما کمک می‌کند:

  • برند شخصی خود را تبلیغ کنید و اعتبار ایجاد کنید
  • به مشتریان در مورد سوابق، صلاحیت‌ها و تجربه خود بگویید
  • تسهیل تصمیم‌گیری مشتریان بالقوه

نکاتی در مورد نحوه نوشتن بیو مربیگری که فروش دارد

نوشتن یک بیو کوچینگ حرفه‌ای و مؤثر به مهارت‌های یک فروشنده، کپی رایتر، طراح، بازاریاب و دیگر متخصصان نیاز دارد؛ اما شما مربی هستید که نیازی ندارید (و ممکن است لزوماً هم نخواهید) همه این رشته‌ها را با جزئیات درک کنید. هدف از نکات زیر به شما کمک می‌کند تا با کمترین هزینه و با کمترین تلاش، یک بیو کوچینگ ایجاد کنید.

شماره 1 مخاطب خاصی را در ذهن داشته باشید

از آنجایی که نمی‌توانید به همه دسترسی پیدا کنید، نباید برای همه بنویسید. هنگامی که مخاطبان هدف خود را تعریف کردید (انواع مشتریانی که خدمات شما را خریداری می‌کنند، همراه با علایق، ترجیحات، انتظارات و غیره) و شخصیت مشتری ایده‌آل خود را ایجاد کردید، می‌توانید تصور کنید که مشتری ایده‌آل شما می‌خواهد در مورد چه چیزی در بیو شما بخواند..

شما می‌توانید این کار را بدون زحمت با پرسیدن از مشتریان مورد اعتماد خود انجام دهید که آن‌ها به خصوص در شما و برنامه‌های مربیگری شما چه چیزی را دوست دارند. فرم‌های بازخورد مشتری برای جمع آوری چنین اطلاعاتی کاملاً کار می‌کنند. می‌توانید بازخورد مشتریان خود را تجزیه و تحلیل کنید تا ایده‌ای از بیوگرافی مربیگری ایده‌آل خود داشته باشید.

دکتر امیررضا نعمتی

برای پیشرفت در بازار رقابتی کوچینگ، باید مورد توجه قرار بگیرید تا مشتریان مناسب را جذب کنید. یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد (USP) که به صورت حرفه‌ای ساخته شده است می‌تواند به شما کمک کند پتانسیل خود را آشکار کنید.

شماره 2 برای نوشتن بیو کوچینگ جزئیات قابل توجهی را ارائه دهید

اطلاعات تماس خود را برای مشتریان قابل مشاهده کنید. شهر، شماره تلفن محل کار، آدرس ایمیل و پیوندهای حساب‌های رسانه‌های اجتماعی یا دایرکتوری‌های اجتماعی خود را برجسته کنید. اطمینان حاصل کنید که مشتریان بالقوه می‌توانند از طریق کانال‌های ارتباطی مختلف به شما دسترسی داشته باشند تا به دلیل کمبود نقاط تماس، مشتری احتمالی را از دست ندهید.

شماره 3 چندین نسخه از بیو خود را آزمایش کنید

ایجاد بیو کامل در اولین تلاش چالش برانگیز است. می‌توانید چند نسخه از بیو خود بسازید، آن‌ها را به وب‌سایت‌ها یا دایرکتوری‌هایی که مشتریان احتمالی می‌توانند شما را کشف کنند، اضافه کنید و اثربخشی هر بیو را آزمایش کنید.

شماره 4 تصاویری با کیفیت بالا اضافه کنید

برای جذاب‌تر کردن بیو کوچینگ خود، یک عکس باکیفیت از خود بگیرید و اگر لوگوی منحصربه‌فرد خود را دارید، درج کنید تا اعتبار کسب کنید و برند را به رسمیت بشناسید. در عکس خود باید طبیعی و دوستانه و در عین حال حرفه‌ای به نظر برسید.

شماره 5 توضیحات کوتاهی از مشتریان راضی اضافه کنید

این فرصتی است برای نشان دادن اثربخشی خدمات مربیگری خود بر اساس نتایج واقعی مشتریان. می‌توانید نقل قول‌هایی را بگنجانید که در آن‌ها مشتریان توضیح می‌دهند که چگونه به آن‌ها کمک کرده‌اید تا زندگی‌شان را بهبود بخشند. این همچنین به شما کمک می‌کند اعتماد کسب کنید، منابع ارجاع بیشتری ایجاد کنید و تبلیغات شفاهی خوبی را تضمین کنید.

آنچه در بیو کوچینگ باید گنجانده شود

بیوگرافی حرفه‌ای شما می‌تواند اولین قدم برای مشتریان باشد تا شما را بشناسند و می‌تواند عاملی تعیین کننده در انتخاب شما به عنوان مربی باشد. بیوگرافی شما باید دقیق، دقیق و منحصر به فرد باشد تا مشتری جذب کند. موارد زیر را در بیو خود در نظر بگیرید:

  • درباره خود بنویسید، از جمله نام و مشخصات شخصی
  • تجربه مربیگری خود را در یک جایگاه خاص ذکر کنید
  • برنامه‌ها و خدمات خود را مشخص کنید
  • نشان دهید که مشتریان از طریق مربیگری شما به چه چیزی دست می‌یابند
  • اطلاعات تماس و راه‌های ارتباط با شما را ارائه دهید

البته، هر جایگاه مربیگری منحصر به فرد است، بنابراین تصمیم بگیرید که روی چه جزئیاتی تمرکز کنید و چه چیزهایی را اضافه کنید تا بهترین تأثیر اولیه را داشته باشید. همچنین می‌توانید اهداف و ارزش‌های شخصی خود را به اشتراک بگذارید. برقراری ارتباط با آن‌ها شخصیت شما را آشکار می‌کند و پیدا کردن مشتریانی باارزش‌ها و طرز فکر یکسان را آسان‌تر می‌کند.

سخن پایانی

ایجاد یک بیو کوچینگ متقاعد کننده یکی از اولین گام‌ها در موفقیت شماست. امیدواریم با خواندن این مقاله اکنون بهتر بدانید که چگونه به مشتریان احتمالی خود در مورد خود بگویید و به‌طور مؤثر تخصص حرفه‌ای و باورهای شخصی خود را در یک بیوگرافی قانع‌کننده بنویسید. همچنین می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با آکادمی توسعه کسب‌وکار دکتر نعمتی در ارتباط باشید:

02122644773

02126643064

02126601795

وبسایت:

www.nematiacademy.com

اینستاگرام:

nematiacademy

drnemati_official

منبع:majaleclick.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا