بازی ها

مکان کتاب آشپزی هر جنگجوی عشایری در حلقه الدن

[ad_1]

حلقه الدن یک بازی عظیم است که شما را وارد دنیایی بزرگ می‌کند و دستورالعمل‌های بسیار کمی در مورد اینکه کجا بروید. از اقلام درمانی گرفته تا سلاح‌های قابل پرتاب، یکی از راه‌های در دست گرفتن اقلامی که به شما در سفر کمک می‌کند این است که خودتان آن‌ها را از تعداد زیادی منابع موجود در جهان بسازید.

مرتبط: حلقه الدن: نکات مبتدی

بسیاری از موارد از همان ابتدا قفل هستند، و شما باید کتاب های آشپزی را پیدا کنید تا دستور پخت آنها را به شما آموزش دهد. پیدا کردن برخی از این موارد آسان است، در حالی که برخی دیگر به مهارت‌های حیله گر یا عالی در دویدن سریع نیاز دارند. اینجا جایی است که همه 24 مورد را پیدا خواهید کرد کتاب آشپزی جنگجوی عشایری.

به روز شده در 28 ژوئیه 2022: ما این مقاله را به‌روزرسانی کرده‌ایم تا راهنمای ویدیویی داشته باشیم که به شما نشان می‌دهد کجا می‌توانید همه کتاب‌های آشپزی رزمندگان عشایری را در سراسر سرزمین‌های میانی پیدا کنید.

گیمر ویدیوی روز

نحوه ساخت اقلام با استفاده از کتاب های آشپزی

هنگامی که یک کتاب آشپزی را پیدا کردید، دستور العمل های اقلام موجود در آن به طور خودکار به کارنامه شما اضافه می شوند. با این حال، قبل از اینکه بتوانید این موارد را بسازید، باید آیتم Crafting Kit را پیدا کنید. پس از به دست آوردن، یک گزینه جدید در منو ظاهر می شود.

برای توضیح کامل در مورد نحوه ساخت اقلام و همچنین مکان یافتن کیت کاردستی، راهنمای اختصاصی را برای شما آماده کرده ایم تا آن را دنبال کنید.

مکان ها و دستور العمل های کتاب آشپزی جنگجوی عشایری

کتاب آشپزی جنگجویان عشایری را از کجا پیدا کنیم [10]

برای پیدا کردن کتاب آشپزی جنگجویان عشایری [10] راحت تر است از سایت Grace برج Rampart شروع کنید. با آسانسور به اتاق بروید و از پله ها به سمت راست بروید. از شوالیه سپردار اجتناب کنید یا شکست دهید و گذرگاه را تا انتها تا درب دنبال کنید و به سمت باروها بروید.

روی کیسه های شن بپرید شما مستقیماً در مقابل خود می بینید و از دشمنان دوری می کنید، و روی سکوی چوبی زیر. سکو را دور برج به سمت راست دنبال کنید، با دقت روی طاقچه بپرید، سپس روی پشت بام پایین.

از ستون افتاده برای رسیدن به طاقچه برج بعدی استفاده کنید و دور آن را به سمت راست دنبال کنید، سپس به پیاده‌روی باریک زیر بروید، قبل از اینکه طاقچه به چپ بپیچد. روی باروها بیفتید، دیوار سمت چپ را در آغوش بگیرید یا شوالیه ها را شکست دهید، سپس از پل چوبی باریک عبور کنید. مواظب دشمنان اینجا باشید و کتاب آشپزی را از جسد جمع آوری کنید نشستن بر روی لبه سکوی برجسته.

مرتبط: حلقه الدن: همه مکان های دانه طلایی

کتاب آشپزی جنگجویان عشایری را از کجا پیدا کنیم [21]

روبروی آتشفشان مانور سایت گریس، به سمت راست بروید و با تانیث صحبت کنید، بانوی مانور. برای دریافت کلید اتاق نشیمن گزینه Join Volcano Manor را انتخاب کنید. بچرخ و به سمت چپ وارد راهرو شوید، سپس از کلید در اولین در سمت راست استفاده کنید. به نقاشی کج روی دیوار در گوشه دور نزدیک شوید تا یک گذرگاه پنهان را آشکار کنید.

سر چپ، حواسمان به دشمنان حلزون و از در سلول به اتاقی با نور کم. از خروجی شمال غربی بروید، و مسیر را تا انتها دنبال کنید به کتاب آشپزی جنگجوی عشایری را پیدا کنید [21] بر روی جسدی مقابل دیوار.

کتاب آشپزی جنگجویان عشایری را از کجا پیدا کنیم [24]

شروع در رویکرد قصر تاقچه-جاده سایت گریس در کاخ موگوین، به تورنت بپرید و از Albinurics به سمت چپ عبور کنید. روی صخره ها بپرید اینجا، و به سمت چپ نگاه کنیددریاچه ای از خون را خواهید دید که یک کلاغ مرگ غول پیکر در حال گشت زنی است.

با دقت در سمت چپ پایین بیایید، و بیرون استخر را پنهان کنید برای رسیدن به یک جسد با کتاب آشپزی. می‌توانید سعی کنید کلاغ را پایین بیاورید، اما توجه داشته باشید که این کلاغ فوق‌العاده قوی است و اگر بخواهید بدوید، مایل‌ها شما را دنبال می‌کند!

بعدی: حلقه الدن: راهنمای کامل و مرور

[ad_2]
Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا