بازی ها

هر چیزی که می توانید به موزه در دره استاردیو اهدا کنید

[ad_1]

لینک های سریع

  • کجا می توان همه 42 مصنوع را پیدا کرد
  • از کجا می توان همه 53 مواد معدنی را پیدا کرد

یکی از بزرگترین دستاوردها در Stardew Valley تکمیل مجموعه کامل موزه است. موزه محلی، که در داخل کتابخانه قرار دارد، تعداد زیادی چیز را از دست داده و نمایشگرهای آن خالی مانده است. گونتر، متصدی، به شما خواهد گفت که متصدی سابق تمام موارد را کنار گذاشته است.

مطالب مرتبط: Stardew Valley: جایی که می توان همه مواد معدنی و جواهرات را پیدا کرد

بنابراین، با استخراج، کاوش و موارد دیگر، می‌توانید انبوهی از اقلام را پیدا کنید که به عنوان افزودنی‌های ارزشمند به مجموعه موزه عمل می‌کنند. آنها تقسیم شده اند دو گروه: مواد معدنی و مصنوعات. مواد معدنی هستند به طور معمول در معادن مختلف یا با شکستن ژئودهای باز یافت می شود، در حالی که مصنوعات هستند به طرق مختلفی یافت می شود، از جمله از “نقاط مصنوع” – آن چوب های تکان دهنده کوچکی که در خاک در مکان های مختلف می بینید.

گیمر ویدیوی روز

اینجا یک فهرست کاملی از مصنوعات و مواد معدنی که می‌توانید اهدا کنید، و همچنین مکان یافتن هر مورد. در پایان این پست، لیستی از جوایز اهدایی که می‌توانید کسب کنید، شامل دو دستاورد را خواهید یافت!

به روز شده در 24 ژوئیه 2022 توسط گابریل هیوستون: ما این مقاله را کمی پاکسازی کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که می توانید به راحتی اطلاعات مورد نظر خود را به دست آورید. در تکمیل موزه خود موفق باشید!

کجا می توان همه 42 مصنوع را پیدا کرد

مصنوعات معمولاً با حفاری نقاط مصنوع پیدا می شوند اطراف دره با بیل زدن. با این حال، برخی از آنها به روش های دیگر نیز یافت می شوند. 42 اثر برای جمع آوری وجود دارد.

مطالب مرتبط: Stardew Valley: از کجا می توان تمام فسیل های جزیره زنجبیل را پیدا کرد

از کجا می توان همه 53 مواد معدنی را پیدا کرد

مواد معدنی اغلب از طریق استخراج یافت می شوند. جواهرات را می توان در گره ها و بسیاری از مکان های دیگر یافت، در حالی که مواد معدنی دیگر را می توان به طور معمول در داخل Geodes یافت. 53 ماده معدنی برای جمع آوری وجود دارد. برای سهولت در خواندن، ما این بخش را به دو بخش تقسیم کرده‌ایم: بخش اول شامل سنگ‌های قیمتی و مواد معدنی علوفه‌ای است، در حالی که بخش دوم حاوی مواد معدنی منحصر به فرد Geode است (به استثنای چند مورد).


جواهرات و مواد معدنی علوفه ای

مواد معدنی انحصاری ژئود

مطالب مرتبط: Stardew Valley: گران ترین اقلامی که می توانید بفروشید

همه جوایز برای اهدا

یک سری جوایز وجود دارد که می توانید با اهدای چیزهایی به موزه به دست آورید. مقداری برای تعداد کل اقلامی که اهدا کرده‌اید، و همچنین جوایزی برای اهدای تعداد معینی از مواد معدنی، مصنوعات یا مجموعه خاصی از اقلام وجود دارد.

جوایز عمومی

جوایز مصنوع

جوایز معدنی

بعدی: Stardew Valley: Complete Guide And Walkthrough

[ad_2]
Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا